FLITS SALE! Bespaar 10% op je complete bestelling *
Gebruik de code: FLASHSALE
Kopieer
Gekopieerd naar het klembord
* Campagne informatie

Beste klanten,

De COVID-19-uitbraak heeft de wereld stormenderhand veroverd, en snel de meeste van onze levens veranderd met dramatische gevolgen. Wij leven mee met iedereen die door deze crisis geraakt wordt, en we delen de gemeenschappelijke zorg met onze vrienden, collega's, families en huisdieren - veroorzaakt door de onzekere toekomst en wat er nog zal gebeuren.

We willen benadrukken dat iedereen het advies moet volgen van overheden en gezondheidsinstituten, en om op je familie en vrienden te letten in deze moeilijke tijden.

We willen je ook een korte update geven hoe het er bij Horze aan toegaat door je mogelijke vragen hier te beantwoorden:

Verstuurt de online shop bestellingen?
Momenteel opereert de Horze webshop als normaal. Al onze webshops zijn open, en we leveren bestellingen zoals gebruikelijk.

Zijn er vertragingen in de leveringen?
Sommige landen hebben kleine vertragingen met levering, maar momenteel zijn er geen grote vertragingen in de levering van Horze bestellingen.

Werken alle verzendmethoden?
Sommige verzendmethoden met pick-up points hebben we uitgeschakeld gebaseerd op informatie van onze vervoerders, maar we hebben in alle landen verzendmethoden beschikbaar voor jou.

Zijn de Horze winkels open?
De meeste Horze winkels zijn open. Openingstijden en andere relevante informatie kan op hun Facebook pagina's worden gevonden. Onze twee Horze winkels in Duitsland, Hannover en Bremen zijn tot nader order gesloten.

Is de klantenservice open?
Onze klantenservice is open, en je kunt ons bereiken op klantenservice@horze.nl.

Take care en stay safe<3

Groeten van ons allemaal bij Horze