˝

Veelgestelde vragen

Algemene vragen over betalingen:

iDEAL, Visa, Mastercard, Klarna factuur - Achteraf betalen ,PAY PAL.
Hier kunnen meerdere redenen voor zijn. Helaas is deze informatie gevoelig en privé, en Klarna kan deze redenen niet met ons delen. Je kunt Klarna direct bellen op 020-8082852 en een antwoord van Klarna krijgen. Veel voorkomende redenen zijn onbetaalde facturen, of de manier waarop je adres geschreven is tijdens het afrekenen.
Klarna stuurt je de factuur rechtstreeks.
Voor vragen met betrekking tot Klarna vragen wij je vriendelijk om direct contact op te nemen met Klarna voor de beste ondersteuning. Hier kun je Klarna contactinformatie vinden: https://klarna.com/nl/klantenservice/.
Wij hebben geen toegang tot Klarna facturen, dus we vragen je vriendelijk om direct contact op te nemen met Klarna voor de beste ondersteuning. Hier kun je Klarna contactinformatie vinden: https://klarna.com/nl/klantenservice/.

Veel voorkomende vragen over bestellen:

  1. Eerst zoek je de producten op die je wilt bestellen. Gebruik de navigatie om in de juiste categorie te komen.
  2. Eenmaal in de juiste categorie klik je op het product van je keuze om op de productpagina te komen.
  3. Op de productpagina vind je de naam van het product, een beschrijving, de prijs en afbeeldingen voor elke kleur. Je vindt hier ook een link naar de maattabel. Kies de kleur en maat die jouw voorkeur heeft en klik op 'Voeg toe'.
  4. Na het klikken komt er een bericht wat je hebt toegevoegd aan je winkelwagen. Je kunt kiezen om verder te winkelen, of om af te rekenen. Als je meer producten wilt kopen, klik op "Ga verder met winkelen". Als je wilt afrekenen, klik op "Bestellen".
  5. Bij het afrekenen moet je je naam, adres, betalingsmethode en verzendmethode invoeren. Nadat deze juist zijn ingevuld, klik op 'Bevestig' onderaan de pagina. Je hebt nu je bestelling afgerond en je ziet een bevestiging van je bestelling. Ook krijg je een bevestiging van je bestelling per e-mail.
Soms hebben we web-only aanbiedingen of kortingen, maar in het algemeen zijn de normale prijzen van de artikelen hetzelfde op de website en in de winkels.
Dit is helaas niet mogelijk. Ze zullen als twee aparte bestellingen behandeld worden.
Couponcodes kunnen worden ingevoerd in het couponcode veld tijdens het afrekenen. Soms is het niet mogelijk om couponcodes te combineren met andere kortingen.
Neem contact met ons op via klantenservice@horze.nl en we proberen het achteraf in je bestelling te verwerken.
Ja, het is mogelijk om een afwijkend afleveradres te hebben. Voeg het afleveradres van je voorkeur toe tijdens het afrekenen.
Vanaf horze.nl kun je alleen binnen de grenzen van Nederland en België bestellen. Bekijk de vlaggen rechts onderin de site om andere landen te vinden waar we bezorgen.
In sommige gevallen is het mogelijk om je bestelling te wijzigen nadat je deze hebt geplaatst. Let op dat we geen producten kunnen toevoegen of omwisselen waardoor het totaalbedrag hoger wordt. Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@horze.nl om hierbij hulp te krijgen. OPMERKING: We maken bestellingen zo snel mogelijk klaar, dus je moet zo spoedig mogelijk contact op nemen met de klantenservice.
Als de bestelling nog niet verstuurd is, kunnen we het afleveradres nog wijzigen. Het beste is om contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@horze.nl . OPMERKING: We maken bestellingen zo snel als mogelijk klaar, dus je moet zo spoedig mogelijk contact opnemen met de klantenservice.
Bij de meeste producten is een maattabel beschikbaar. De link naar de maattabel vind je op de productpagina. Aarzel niet om bij twijfel contact met ons op te nemen.

Algemene vragen over de levering:

Het hangt er vanaf wanneer je bestelt, en welke producten je in je winkelwagen hebt. De verwachte leverdatum wordt altijd getoond tijdens het afrekenen en in je bevestigingse-mail. Veel merken hebben langere levertijd, wat de levering kan vertragen, terwijl Horze, B Vertigo, Finn-Tack en Pharmacare producten zeer snel kunnen worden geleverd.

Normale levertijd is 1-3 werkdagen.

Voor producten met borduring rekenen we normaalgesproken 3-5 dagen extra.

Voor artikelen die we niet op voorraad hebben in ons magazijn, is de geschatte levertijd tot 3-9 werkdagen. Meer informatie kan worden gevonden op de productpagina.

Als het goed is heb je een e-mail met trackingcode ontvangen. Klik op de link in die e-mail en je krijgt bijgewerkte tracking informatie.

Na het plaatsen van een bestelling bij onze webshop ontvang je een bevestiging per e-mail. We picken & packen je bestelling en versturen deze normaal gesproken binnen 24 uur vanaf ons magazijn. Als de bestelling producten bevat met langere levertijd, wachten we eerst totdat deze producten in ons magazijn zijn gearriveerd. De langere levertijd wordt op iedere productpagina getoond. Je ontvangt ook een indicatie van de geschatte leverdatum in je orderbevestiging.

Bij het verzenden ontvang je een e-mail met de tracking code om je bestelling te kunnen volgen. Ons transportbedrijf bezorgt de bestelling bij je thuis.

Veelgestelde vragen over retourneren:

Als je een product wilt retourneren, moet je je retour online registreren.

Retourneren met een klantaccount:
1. log in op je klantenaccount.
2. klik op "Mijn bestellingen" --> "Meer details".
3. klik op "Retourneer item" onderaan de pagina 
4. kies het artikel dat je wilt retourneren en volg de instructies.
 
Retourneren zonder klantaccount
Als je als gast hebt besteld, kun je je retour online aanmelden met het bestelnummer en je e-mailadres.
 
Nadat je je retour hebt aangemeld, ontvang je verdere informatie over hoe je het pakket op de juiste manier kunt retourneren.

Vergeet niet om een ontvangstbewijs met het zendingsnummer te krijgen wanneer je het pakket bij het postkantoor inlevert. Bewaar deze voor de zekerheid totdat je retourzending volledig is verwerkt.

Horze zal je retourzending binnen 1-2 weken verwerken zodra het pakket is aangekomen in ons magazijn. Zodra de verwerking is voltooid, informeren wij je in een aparte e-mail.
 

Het verwerken van een geretourneerde bestelling duurt normaalgesproken 2-3 weken. Neem contact op met de klantenservice als je vragen hebt over je retour.

We adviseren om je tracking code voor je retour te bewaren, in geval het pakket zoek raakt. We storten alleen geld terug voor verloren pakketten op vertoon van tracking code.

Online bestelde producten kunnen alleen worden geretourneerd bij de webshop.
Het geld wordt teruggestort via dezelfde betaalmethode als je het gebruikt voor de aankoop.
Dit is heel jammer, maar dit kan soms gebeuren. Teken niet voor ontvangst als je ziet dat het pakket aan de buitenkant beschadigd is. Neem contact op met onze klantenservice met foto's van wat kapot is voor hulp.

Algemene vragen over cadeaubonnen:

Zoek voor cadeaubon in het zoekveld, of ga direct naar cadeaubon. Hier kan je het bedrag kiezen en aan je mandje toevoegen. Merk op dat je niet een cadeaubon en normale producten tegelijkertijd kan bestellen.
Als je naar je winkelmandje gaat kun je direct na het productoverzicht het cadeaubonnummer toevoegen.
Je kunt een onbeperkt aantal cadeaubonnen toevoegen aan één bestelling.
Als je een cadeaubon gebruikt als betaling zullen we het beschikbare bedrag op die cadeaubon gebruiken. Als het bestelbedrag hoger is dan het beschikbare bedrag op de cadeaubon, kun je het resterende bedrag met onze normale betaalmethoden voldoen.
Als je producten retourneert die met cadeaubon betaald zijn, restitueren we het geld op de cadeaubon. Je krijgt een e-mail met de details van de cadeaubon voor deze restituering wanneer we jouw retour hebben ontvangen.
Je kunt je cadeaubon gebruiken op horze.eu Een cadeaubon gekocht op horze.eu kan niet in één van onze andere webshops gebruikt worden.
Ja - neem a.u.b. contact op met onze klantenservice per e-mail klantenservice@horze.nl. Geef je naam en het nummer van de cadeaubon door. Als je het nummer van de cadeaubon kwijt ben, geef het e-mailadres door dat je hebt gebruikt om de cadeaubon te kopen, of het nummer van je bestelbevestiging.
Het is helaas niet mogelijk om met een couponcode te betalen voor een cadeaubon.

Algemene vragen over andere onderwerpen:

Klik hier om een overzicht te bekijken van al onze Horze retailers in Nederlands.
In iedere nieuwsbrief staat er onderaan de e-mail een link "Uitschrijven". Klik op de link om je af te melden. Je ontvangt een bevestiging per e-mail van je afmelding.

Heeft u vragen?

Het is voor ons een genoegen om u te helpen met al uw vragen. U kunt te allen tijde contact met ons opnemen door eenvoudigweg te reageren op de orderbevestiging die vanuit Horze is verstuurd. Wij zijn ook voor u beschikbaar van maandag tot en met vrijdag via telefoon en chat.

Kontaktformular

+31 970 1025 4696

Maandag tot en met vrijdag

09:00-12:00 / 13:00 - 15:00

;