25% korting op een Horze of B Vertigo product naar keuze + Gratis verzending!* Lees meer

×

Frequently Asked Questions

Wij bieden momenteel helaas geen cadeaubonnen aan.

Dit is helaas niet mogelijk. Ze zullen als twee aparte bestellingen behandeld worden.
Online bestelde producten kunnen allen worden geruild of geretourneerd bij de webshop. Gebruik het retourformulier die je bij je bestelling hebt ontvangen. Neem contact met ons op als je deze niet meer kunt vinden. Klik hier op de contactinformatie van onze klantenservice te bekijken.
Na het plaatsen van een bestelling bij onze webshop ontvang je een bevestiging per e-mail. We picken & packen je bestelling en versturen deze normaal gesproken binnen 24 uur vanaf ons magazijn. Bij het verzenden ontvang je een e-mail met de tracking code om je bestelling te kunnen volgen. Ons transportbedrijf bezorgt de bestelling bij je thuis.

1. Vul het retour formulier correct en volledig in (zit bij de originele verzending), ben je deze kwijt vraag hem dan eerst op via klantenservice@horze.nl

2. Stop de producten die je wilt retourneren in de verzenddoos en voeg het ingevulde retourformulier toe.

3. Sluit de doos goed af en voeg het volgende retouradres toe aan de bovenzijde van de doos:

Horze
Antwoordnummer 95200
9520WB Nieuw-Buinen

4. Lever het pakket in bij een PostNL locatie: https://www.postnl.nl/locatiewijzer/

5. Vergeet niet om een verzendbewijs te vragen

Jouw retourpakket wordt binnen enkele dagen geleverd aan ons warehouse en binnen enkele dagen afgehandeld.

Het verwerken van een geretourneerde bestelling duurt normaalgesproken 1-2 weken. Neem contact op met de klantenservice als je vragen hebt over je retour.

We adviseren om je tracking code voor je retour te bewaren, in geval het pakket zoek raakt. We storten alleen geldt terug voor verloren pakketten op vertoon van tracking code.

Bij betaling per credit card storten we het geld direct hierop terug. Bij andere betalingsmethoden hebben we je bankgegevens nodig, en maken we vervolgens het geld naar je over.
Dit is erg ongelukkig, maar kan gebeuren. Neem contact op met de klantenservice, en we zijn je graag van dienst.
Normale levertijd is 5 werkdagen. Voor producten met borduring rekenen we normaalgesproken 2-4 dagen extra. We hebben ook producten van merken als Bucas, Sprenger, Back on Track. Voor deze merken is de levertijd een paar dagen langer, dit is ook zichtbaar op de productpagina en in het winkelwagentje.
Bij de meeste producten is een maattabel beschikbaar. De link naar de maattabel vind je op de productpagina. Aarzel niet om bij twijfel contact met ons op te nemen.

1. Eerst zoek je de producten op die je wilt bestellen. Gebruik de navigatie om in de juiste categorie te komen.

2. Eenmaal in de juiste categorie klik je op het product van je keuze om op de productpagina te komen.

3. Op de productpagina vind je de naam van het product, een beschrijving, de prijs en afbeeldingen voor elke kleur. Je vindt hier ook een link naar de maattabel. Kies de kleur en maat die jouw voorkeur heeft en klik op 'Voeg toe'.

4. Na het klikken komt er een bericht wat je hebt toegevoegd aan je winkelwagen. Je kunt kiezen om verder te winkelen, of om af te rekenen. Als je meer producten wilt kopen, klik op "Ga verder met winkelen". Als je wilt afrekenen, klik op "Bestellen".

5. Bij het afrekenen moet je je naam, adres, betalingsmethode en verzendmethode invoeren. Nadat deze juist zijn ingevuld, klik op 'Bevestig' onderaan de pagina. Je hebt nu je bestelling afgerond en je ziet een bevestiging van je bestelling. Ook krijg je een bevestiging van je bestelling per e-mail.

Klik hier om onze betalingsmethoden te bekijken.
In iedere nieuwsbrief staat er onderaan de e-mail een link' "Uitschrijven". Klik op de link om je af te melden. Je ontvangt een bevestiging per e-mail van je afmelding.