˝

ANNULEREN VAN DE BESTELLING

De klant heeft het wettelijke recht om de bestelling binnen 14 dagen te annuleren zonder opgaaf van reden. Het recht om een bestelling te annuleren eindigt 14 dagen nadat de klant de goederen heeft ontvangen. Het recht om te annuleren geldt niet voor goederen die zijn gepersonaliseerd, of speciaal zijn vervaardigd voor een individuele klant (bijvoorbeeld geborduurde producten).

Als de klant de bestelling wenst te annuleren, moeten ze onmiddelijk contact opnemen met de klantenservice, maar niet later dan 14 dagen na het ontvangen van de goederen.

Restitutie voor de producten wordt betaald aan de klant als de geretourneerde bestelling fysiek is ontvangen in ons magazijn. De restitutie zal worden gemaakt, waarbij we dezelfde betaalmethode zullen proberen als die is gebruikt voor het betalen. In sommige gevallen moet de klant Horze informeren over hun bankrekening gegevens (IBAN/SWIFT) om het bedrag terug te krijgen. Eventuele verzendkosten zullen alleen worden gerestitueerd als de klant de bestelling in zijn geheel heeft geretourneerd.

Als de bestelling is gefinancierd door een factuur van een derde partij, is Horze niet verantwoordelijk voor enige resterende kosten die onstaan tijdens het verwerken van het annuleren van de bestelling.

Als de klant twee of meer bestellingen niet aanneemt, zal Horze het klantenaccount sluiten. In zulke gevallen behoudt Horze zich het recht om het klantenaccount gesloten te houden totdat heropeningskosten (20 euro) zijn betaald.